Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Успішність педагогічної діяльності залежить від вміння і здатності педагога
мобілізувати свої зусилля на систематичну розумову роботу, раціонально
організовувати свою діяльність, долати труднощі під час самостійної підготовки
до уроків, знімати емоційні і психічні навантаження, управляти своїми емоціями.
Ці якості не даються з народженням, а є результатом тривалої роботи над собою. |
Методика
Монтессорі є моделлю особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання.
В її основі лежить ідея про те, що кожна дитина, з її можливостями, потребами,
системою стосунків проходить свій індивідуальний шлях розвитку. |
Стереотип —
это устойчивый образ или устойчивое представление о каких-либо явлениях, людях,
событиях, свойственное представителям той или иной социальной группы.
Стереотипизация — процесс формирования впечатления о воспринимаемом человеке на
основе выработанных группой стереотипов.
Стереотипы —
это обобщения, помогающие нам в нашей повседневной жизни. Они представляют
собой быстрые рациональные суждения, которые мы иногда используем для придания
смысла наблюдаемым событиям, так как попытка понять сложности нашего мира «с
нуля» оказывается довольно длительным процессом. |
Мета:
·
познайомити учасників з основними компонентами
тренінгу; формувати в учасників тренінгу навички ефективної взаємодії.
Завдання:
·
розвивати
в учителів уміння короткої самопрезентації;
·
сприяти
формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної
людини;
·
формувати
уміння працювати в команді;
·
розвивати
рефлексивні навички;
·
обговорити
фактори, що впливають на сприйняття людини. |
Большое значение
в воспитании подрастающего
поколения отводится личностной
активности учителя.
Вспоминая своих учителей, взрослые люди
обычно называют не
методы их преподавания, а особенности
характера, отношение к учащимся. Именно черты
личности педагога, его отношение
к учащимся запечатлеваются у
человека на всю жизнь.
Формирование личностных качеств
ученика во многом
зависит от структуры
личности учителя. В самом
деле, нет другой области
человеческой деятельности,
где в
результатах работы так
сильно сказывались бы
личные качества самого
работника, его мировоззрение,
выдержка, самообладание, его умение влиять
на детский коллектив
и вести его
за собой, как в
педагогической работе. |
Цели
исследования: 1) изучение интерактивной
ориентации педагогического коллектива
школы; 2) изучение
личностной готовности педагогов
и учащихся к
педагогическим взаимодействиям.
Методика: методика изучения интерактивной ориентации
педагогического коллектива школы
взята из книги
Коротаевой Е.В. «Обучение, погруженное
в общение», издательство «Институт
психологии РАН», Москва, 1996 г. |
Мета:
визначити складові творчості викладача, закцентувати увагу на елементах
педагогічної майстерності, створити
креативне середовище, яке спонукає до проявів творчого мислення і поведінки;
розвивати творче мислення; виховувати толерантність, комунікабельність. |
Використання ІКТ у навчальному процесі початкових класів
загальноосвітньої школи має широкий спектр, від використання як засобу, що
дозволяє вчителю впливати на організацію педагогічної праці, використовуючи у
підготовці до проведення уроків, до використанням ІКТ у навчанні самими учнями
початкових класів, що дозволяє під час опанування роботи з комп’ютером вправлятися
у вивченні низки навчальних предметів початкової школи з використанням
комп’ютерних програм. Робота з комп’ютером учнів початкових класів, зважаючи на
вищезазначені аспекти, може бути, на нашу думку, чинником впливу на його
особистісні якості |
Мета:
ознайомлення вчителів з формами та методами інтерактивної взаємодії, сприяння
мотивації вчителя до самовдосконалення у різноманітних сферах життя,
ознайомлення та практика застосування прийому «Я — висловлювання» у
спілкуванні, створення позитивного психологічного клімату в педагогічному
колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй
професії. |
Тема
засідання: Стилі та моделі педагогічного спілкування |
|
|
|