І ЗАСІДАННЯ
(вересень)
|
1. Проблемно-аргументований аналіз роботи
кафедри у 2010-2011 н.р. та завдання і шляхи їх вирішення у 2011-2012 н.р.
|
Партика О.М.
|
2.Інструктивно-методичні рекомендації щодо
вивчення мови та літератури у 2011-2012 н.р.
|
Майборода Г.А.
|
3. Затвердження планів самоосвіти вчителів.
|
Члени ШМО
|
4. 11-річне навчання. Вивчення філологічних дисциплін у класах профільного рівня.
|
Пилипенко Р.В.
|
5. Вимоги до виконання письмових робіт учнів
загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з філологічних
дисциплін. Дотримання єдиного орфографічного режиму.
|
Лугова Г.В.
|
6. Методичні рекомендації щодо оформлення в
класному журналі результатів навчальних досягнень учнів загальноосвітніх
навчальних закладів з філологічних дисциплін.
|
Партика О.М.
|
ІІ ЗАСІДАННЯ
(жовтень)
ТЕМА. Розвиток творчих здібностей на уроках
словес-ності як засіб формування мовної компетентності.
|
1. Творчість як прояв обдарованості.
|
Пилипенко Р.В.
|
2. Розвиток креативного потенціалу учнів на
уроках української мови та літератури.
|
Крамаренко Н.Ф., Партика О.М.
|
3. Використання інформаційних технологій для
розвитку творчого мислення учнів.
|
Пилипенко Р.В.
|
4. Відвідування та обговорення відкритих уроків.
Мета: спостерігати, як розвиваються
комунікативні компетенції учнів; як виробляється система поглядів щодо
необхідності мінімуму мовних знань; як школярі оперують лінгвістичними
поняттями.
|
Члени ШМК
|
5. Обговорення уроків.
|
|
6. Про підготовку та проведення шкільної та
районної олімпіад з філологічних дисциплін та конкурсу знавців рідної мови
ім. П. Яцика. Обговорення завдань до шкільної олімпіади та конкурсу.
|
Партика О.М.
|
ІІІ ЗАСІДАННЯ
(січень)
ТЕМА. Використання інформаційних технологій на
уроках філологічних дисциплін.
|
1. Новітні технології як можливість
особистісно-орієнтованого підходу для вчителя, і як спосіб розширення зони
індивідуальної активності учнів.
|
Лугова Г.В.
|
2. Ставлення учнів до використання інформаційних
технологій у навчально-виховному процесі.
|
Партика О.М.
|
3. Використання методу проектів на уроках
словесності.
|
Майборода Г.А.
|
4. Обговорення відкритих уроків членами ШМК.
Мета: спостерігати, як пробуджуються пізнавальні
інтереси учнів до використання інформаційних технолог-гій.
|
Члени ШМК
|
5. Обговорення результатів ІІ етапу Міжнародного
конкурсу з української мови ім. П.Яцика, ІІ туру Все-української олімпіади з
філологічних дисциплін.
|
Партика О.М.
|
ІV ЗАСІДАННЯ
(березень)
ТЕМА. Інноваційний урок літератури: координати
творчості.
|
1. Моделювання уроку літератури як творчий
процес.
|
Пилипенко Р.В.
|
2. Творча лабораторія словесника.
|
Крамаренко Н.Ф.
|
3. Комп’ютерні технології на уроках літератури.
|
Майборода Г.А.
|
4. Звіт вчителів, що атестуються.
|
Лугова Г.В.
|
5. Взаємоперевірка стану учнівських зошитів.
|
Члени ШМК
|
6. Обговорення матеріалів зовнішнього
незалежного оцінювання з української мови та літератури.
|
Партика О.М.
|
7. Проведення тижня української мови (за окремим
планом).
|
|
V ЗАСІДАННЯ
(травень)
|
1. Звіт вчителів, що проходили курсову
перепідготовку.
|
Пилипенко Р.В.
|
2. Стан виконання навчальних програм.
|
Майборода Г.А.
|
3.Підготовка та затвердження матеріалів до ДПА в
9,11 класах.
|
Члени ШМК
|
4. Завдання на новий навчальний рік.
|
|