>
Воскресенье, 05.05.2024, 08:09

Вы вошли как Гость | Группа "Гости" | RSS
Главная | Каталог файлов | Мой профиль | Выход

Меню сайта

Категории раздела
Структура. Планы [10]
Материалы педсоветов, семинаров, тренингов [7]
Молодые специалисты [7]
Постоянно-действующий ППС [12]

Наш опрос
Оцените наш сайт
Всего ответов: 431

Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Форма входа

Головна » Файли » Методическая работа » Молодые специалисты

Стаття "Секрет педагогічного становлення молодих вчителів"
[ Викачати з сервера (247.6 Kb) ] 28.03.2011, 19:43

Клочко О. А.,[1] Херсонська обл.

СЕКРЕТ ПЕДАГОГІЧНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ

Найбільшу відповідальність за фаховий та методичний рівень молодого педагога несе навчальний заклад. Поринувши в щоденні турботи, ми часто не звертаємо уваги на вчителя-початківця і залиша­ємо його сам на сам із проблемами, які він неспроможний розв'язати добре, коли він самостійно знаходить оптимальний вихід з екстремальних для нього як недосвідченого педагога ситуацій і за­лишається працювати в школі. а буває і навпаки. Про це розмірковує заступник директора школи з навчально-виховної роботи Нижньосірогозької ЗОШ, що на Херсонщині.



[1] Клочко О. А., заступник директора Нижньосірогозької ЗОШ, Херсонська обл.



Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, завдяки обстановці творчої праці пе­дагогічного й учнівського колективів.

В. О. Сухомлинський

Тому завдання педагогічного колективу й ад­міністрації школи — докласти максимум зусиль до виховання з молодого вчителя досвідченого пе­дагога, який подав би учням приклад самовдоско­налення, допоміг би їм знайти власний шлях до храму знань. вирішальну роль у професійному становленні вчителів-початківців відіграє загально­освітній навчальний заклад, його педагогічний та учнівський колективи, адміністрація школи.

для забезпечення підвищення рівня фахової майстерності педагогів-початківців і вдосконалення їхніх практичних навичок і вмінь у нашій школі створено систему роботи з молодими спеціалістами: у роботі з молодими вчителями задіяні директор школи, заступники директора з навчально-виховної та виховної роботи, наставники, методична рада, методичні об'єднання; проводяться методичні опе­ративки, декади ініціативи та творчості молодих спе­ціалістів, семінари-практикуми, тренінги, виставки.

Щоб робота була змістовною, цілеспрямова­ною та ефективною, здійснюємо її на діагностичній основі. це допомагає чітко спланувати діяльність, визначити рівень професійної майстерності та за­гальної культури вчителя, а також врахувати його запити, потреби, забезпечити його саморозвиток і самовдосконалення.

наставники разом із адміністрацією школи на­дають кваліфіковану допомогу молодим учителям за такими напрямками:

  •       ефективна та своєчасна допомога в організації навчально-виховного процесу та підвищення фа­хового рівня відповідно до державного стандарту;
  •       розробка навчально-програмної документації (навчальних планів, програм, поурочних планів);
  •       добір матеріалів із питань удосконалення форм і методів навчання та виховання;
  •       упровадження новітніх інформаційних техно­логій;
  •       дотримання вимог закону України «Про мови» (опанування державної мови, виконання орфо­графічних і стилістичних норм під час оформ­лення шкільної документації);
  •       організація декади ініціативи та творчості мо­лодих учителів.

Згідно з річним планом роботи школи відбу­лися засідання «школи молодого вчителя», на яких педагоги-початківці не тільки готувалися до напи­сання рефератів за відповідними темами, а й ді­лилися власним досвідом.

Виконуючи завдання, молоді вчителі замисли­лися над тим, скільки духовних сил потрібно, щоб, блукаючи нетрями часто немудрих підручників, ці­каво та зрозуміло пояснити дітям матеріал, який вони мають знати, навчити їх того, що мають уміти, і стати такою зіркою, завдяки якій школярі відчули б жагу до пізнання.

Дуже допомагає нам у роботі відвідування молодими спеціалістами уроків наставників і на­впаки, завдяки чому і молоді вчителі, і настав­ники вчаться один в одного давати якісні уроки. Така форма роботи спрямована на максимальну активізацію практичної діяльності вчителів і ро­бить їхню спільну роботу активною, творчою та динамічною.

одним із завдань методичної роботи в школі є активізація творчих здібностей учнів. Але творчо­го учня може виховати тільки креативний учитель. Окрім того, креативність закладена в самій суті вчительської професії. Для сучасної методичної ро­боти також характерні подолання формалізму, над­мірної регламентації, категоричності, волюнтаризму («роби тільки так», «треба тільки це»). Наша робота так само виявляється в умінні відкидати застарілі та знаходити нові, більш цікаві методи реалізації вимог часу.


Нетрадиційні форми методичної роботи застосовуємо в роботі з молодими вчителями — групові форми, тренінги «Я крокую до майстерності» (адаптація молодого педагога до роботи у школі).

У лютому місяці традиційно проходить декада молодого вчителя «Творчість і ініціатива молодих».


Повна версія статті

Категорія: Молодые специалисты | Додав: Admin
Переглядів: 1718 | Завантажень: 232 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Поиск



Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру

Праздники сегодня

Архив записей

Друзья сайта


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz